Δημόσια συγγνώμη του Νοσοκομείου Χανίων στην καταγγελία πολίτη

Δημοσίως συγνώμη ζητά η διοίκηση του Νοσοκομείου από Χανιώτη που σύμφωνα με την καταγγελία του ταλαιπωρήθηκε κατά την διάρκεια επίσκεψης του στο Ιατρείο Διακοπής Καπνίσματος.

Τη αναφέρει η απάντηση της διοίκησης του Νοσοκομείου Χανίων:

«Σε απάντηση επιστολής-καταγγελίας αναγνώστη σας που αφορούσε την αδικαιολόγητη απουσία Ιατρού Πνευμονολόγου από το Ιατρείο Διακοπής Καπνίσματος του Γ.Ν. Χανίων, σας γνωρίζουμε τα εξής:

1)H Διοίκηση του Νοσοκομείου, εξέτασε άμεσα τα όσα καταγγέλλονται στην επιστολή, διαπίστωσε ότι όντως ήταν αληθή και για τον λόγο αυτό ζητά δημοσίως συγγνώμη από τον πολίτη, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε.

2)Όπως προέκυψε από την εξέταση των γεγονότων η ταλαιπωρία του πολίτη ήταν αποτέλεσμα λάθους του υπαλλήλου, ο οποίος κλείνει τηλεφωνικά τα ραντεβού: Έκλεισε ραντεβού στον καταγγέλλοντα για το Πνευμονολογικό Ιατρείο, το οποίο δέχεται ασθενείς καθημερινά από τις 09.00 το πρωί και όχι για το Ιατρείο Διακοπής Καπνίσματος που λειτουργεί με Ιατρό Πνευμονολόγο και ξεκινά να δέχεται ασθενείς στις 11.00.

Στον παραπάνω υπάλληλο έγινε αυστηρή επίπληξη-παρατήρηση.

3)Θεωρούμε ότι επρόκειτο για ένα μεμονωμένο περιστατικό, το οποίο όμως αμαυρώνει την μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλουν καθημερινά οι Ιατροί, το νοσηλευτικό προσωπικό και οι εργαζόμενοι του Γ.Ν. Χανίων ώστε να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Υγείας στους πολίτες.

4)Παρόμοιες καταγγελίες, όπως αυτή που φιλοξενήσατε στην ιστοσελίδα σας βοηθούν στο έργο της Διοίκησης.

Σας ενημερώνουμε μάλιστα ότι στο Γ.Ν.. Χανίων είναι έτοιμο και θα λειτουργήσει  τις επόμενες ημέρες αυτόνομο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας, στο οποίο θα μπορούν οι πολίτες να αναφέρουν τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζουν στο νοσοκομείο.»